slide show

God Jul!!

Nu är det jul igen! Jag tänkte ''Ge'' er en julklapp! En bomb av olika förslag på bra nedladdningar! Alla Helt Gratis!!
Jag kände mig helt random när jag gjorde den här skylten så där har ni en förklaring varför killen som är längst till höger är med.... :D Nu får ni först en liten speciell bild av mig och SEN nedladdningarna!
Är det någon annan än jag som är lite förvirrad? Tror ni att det verkligen kommer komma ett ''universitets-expansionspaket'' till  sims3? Vet någon säkert? Berätta för mig! Skulle isåfall detta kunna vara den oficiella framsidan eller mixtrar dom bara lite? Bilderna ser ju ut som dom brukar göra emn det behöver ju inte stämma bara för det!? Eller? Jag hoppas  att detta är ett expansionspaket som kommer och det snart!!
Nedladdningar:
Ett par mysiga vinterstövlar till dina simmar. Till för: Kvinnor; Tonåringar, ungdomar, vuxna.
Kan användas på: Vardag, Finkläder, Atletisk (Eller vad det heter jag har glömt bort), utekläder
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
En helt vanlig sims 3 häst som ser ut som en zebra. Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
En söt vinter outfit. Till för: Kvinnor; Ungdomar, vuxna
Kan användas på: Vardag
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdninssidan.
En julklänning till dina simmar. Till för: Kvinna; Ungdom, vuxen
Kan användas på: Vardag, finkläder
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Ett set med utekläder. Både till ungdomar, vuxna och tonåringar.Till ungdomar och vuxna: 2 jackor och 1 par byxor. Till tonåringar: 2 jackor och 1 par byxor.
På både ungdomar, vuxna och tonåringar kan man ha plaggen på: Vardag och utekläder
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Ett set med två utklädsoutfits till småbarn. Ena lite mer  somrigt och andra passar bra till vintern.
Går att använda på: Vardag, finkläder, idrott/atletisk (kommer fortfarande inte ihåg vad det heter) och utekläder.
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdingssidan.
Kanske inte direkt blev en nedladdningsbomb som jag tänkte men den får duga. Hoppas ni har en riktigt bra jul och får många paket. Själv har jag nu samlat ihop till 3000 simpoints på store så jag planerar att köpa Sunlit Tides. Aja ha re riktigt bra och ät mycket julchoklad. Haha jag fick till ett litet rimm där!! XD Aja, ha re bra!! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Det finns några screenshots som ska vara äkta från universitylife, så det verkar faktiskt som det kommer ett! :)

Svar: Åhh jag kommer verkligen köpa det!! Fin blogg du har föresten. ;)
None None

2012-12-25 @ 09:53:29
URL: http://spacesims.bloggplatsen.se
Postat av: Fanny

Hej!, på första bilden med skorna, skulle du kunna leta upp de thigsten som de har? Hehe... Blev lite kär i de xD

Svar: Det kan jag försöka göra! :D
None None

2012-12-31 @ 20:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0