slide show

Tjenare!!!!!!

Hejsan och sry!! Jag har inte gjort inlägg på typ tio år eller ngt!
Jag vet att det inte är bilder i detta inlägg men här sitter en stressad Emmis och skriver så det ryker om tangenterna!!
I måndags skulle ni ha fått bilder men då hann jag knappt bli klar med huset på sims 3 så då tänkte jag att kag tar det på onsdag men på onsdan gick jag hem till en kompis och sen när jag kom hem åt vi och sen tvättade jag håret och sen gjorde jag min läxa!!!! BUHUHUHUHUHUUUUUUUUUU!!!!!
Jag är en hemsk bloggmänniska. Och i måndags så hade jag tänkt att ladda ner lite mods till sims 3 så jag gick in på en annan sims 3 blogg för att se vilken hemsida man kunde använda. Då skrev den här tjejen i ett inlägg att det inte  är smart att ladda ner mods för tillfället för hela simset kan sluta att fungera! :O
Jag blev typ helt jätterädd för jag äääääääääääälskar verkligen sims 3 och jag höll precis på att ladda ner ett mod så jag tryckte på avbryt med en gång och tur det för den hade laddats ned till 93%
Aja nu ska jag spela sims 3 eller ngt och ni får hålla tummarna för att jag inte glömmer bort att lägga upp lite bilder till er senare ikväll!
Puss puss från Emmisen!
Hejdå!!!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0