slide show

FREDAG!!!!!

Tjenare!!!
Det e ju äntligen fredag!!!
Känns som denna vecka har släpat sig fram men nu e fredag och helg äntligen här!!!
Ikväll blir det inga fler inlägg (om jag inte gör ett tidsinställt?) för jag ska nämligen bort till min kompis och fira hennes födelsedag (försent).
Sedan ska jag sova över där så jag kommer inte hem ikväll! ;)
Imorgon blir det vell samma sak kanske, Emmis not home!!!
Men e ju hemma på förmiddan och eftermiddan så ni får nog ett inlägg eller två då!!
Jag ska försöka leta fram lite bildet att visa er nu!
Jag hittade ganska många så här kommer dom:
Jag känner att dessa bilder är riktigt proffsiga! xD NOOOOOOOOOOOT!!!!!!!!!
Ganska fula men det var dom enda jag hittade! Jag orkar inte spela sims just nu för om ett litet tag ska jag ändå stänga av min dator så andra bilder får ni en annan dag, men ni kan få se en liten video från youtube som jag tycker är väldigt rolig! Titta här:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fett bra på att bygga/göra hus.. :D <3

Svar: Tack så mycket! Jag uppskattar verkligen era snälla kommentarer!
None None

2012-10-08 @ 19:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0