slide show

Tjeeeeeeeeeeeeeeeeena!!!!!!

Hejsan bloggen! Detta e som ni ser mitt första inlägg! (Om man inte räknar med det där som alltid står när man skapar en blogg och jag räknar inte med det)
Här kommer jag som sakt blogga om Sims 3, Sims 3 och Sims 3!!!
Jag kanske kan börja med att lägga upp en låt som e typ min favoritlåt som ni kan lyssna på medans ni läser resten av inlägget!! :)

Älskar den så himmla mkt!!! Aja iaf nu ska jag beskriva familjen som jag kör mest på just nu:
Den består av:
Två tonåringar som är gifta, ett småbarn som faktiskt är tonåringarnas egna barn och två katter, en vuxen och en unge!
Som ni fattar så har jag ju fuskat ganska mkt för att få till denna familj, thihi. Aja jag kanske skriver upp och visar videos med dom fusken någon gång på bloggen så att ni också kan göra en sådan liten fin familj, om ni vill alltså!?!? (Kommentera gärna om ni vill veta fusken)!
Vad sägs som några få bilder från den sims familjen? Här kommer det:
OOkej kanske inte riktigt bara från den familjen men aja! Enhörning :D Thihi!!!
Det där är iallafall från den familjen. Det är tonårsmamman och lilla ungen!! :D
Dom tittar på stjärnorna!! :)
En annan liiiiiite galen sim som är i en annan familj! :D
Jag tror att det var deras första kyss! :O
Det där är också från en annan familj, det är en simbot! :D
Tonåringarna i deras hus! :)
En annan enhörning! :D
Det är tonårstjejen när hon var barn! :)
Det var nog dom tror jag! Ni får nog lite fler bilder på HELA familjen imorgon istället för nu orkar inte jag gå in på sims igen efter att ha avslutat det!
Jag ska faktiskt göra mig iårdning för att kunna gå och lägga mig och sen bara sitta uppe framför datan typ tills jag blir trött och vill lägga mig! Men aja det var vell allt för idag! Sovgott!
Många kramat från Emma!!!
(p.s. sån där namnskyltsgrej som man brukar ha efter inläggen kommer senare, som sagt var denna blogg e ny)!
(p.p.s. kom ihåg att komentera om det e ngt fusk ni vill ha (jag kan inte alla fusk men några kan jag ju) så skriv bara till mig anntinge på en kommentar här på bloggen eller ett mail på www.moviestarplanet.se min användare på det heter: E M M A så att ni bara vet)
Sov gott nu!!
Hejdå, många varma kramar från Emma!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Ella

Hellue skulle gärna vilja veta lite mer fusk!

(Kan bara ett o de e Motherlode)

E vän me dej på msp o där heter ja elan01 så de går bra att skriva svar där ;)



//elan01 på msp som ovkså spelar Sims 3 (ibland Thihi)

Svar: Jag kör inte msp längre, har slutat med det för ganska länge sedan, jag har ett inlägg med alla fusk jag kan hoppas dom hjälper dig!Jag kan säga ett väldigt bra fusk: testingcheatsenabled true
Det fusket låser upp VÄÄÄÄÄÄLDIGT många fusk!
None None

2012-01-21 @ 10:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0