slide show

Tjabba!

Sry, inga bilder denna gång heller, men jag är fullt upptagen av att bygga ett nytt hus! (igen)
Jag vet tråk tråk. MEEEN!!! Jag håller på att göra en ny video, jag ska bara bygga detta huset, ta lite bilder, och sen börjar jag att göra filmen. Jag lovar att ni ska få se den. (Men jag säger inte när).
Aja, jag är väldigt glad just nu för när jag tittade på denna video som jag har gjort och visat er här på bloggen innan:
Jag såg nämligen att hela 242 personer har sett på den!
För bara ett litet tag sen var det bara 100 personer som sett den!
Jag blev seriöst SKIIIIT glad. Ni kanske tycker det e lite med tanke på att endel videos ses av över 1.000.000 personer! Men aja, jag tycker det e mycket! :)
Syns senare! Hejsvej så länge!
Play with life! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0