slide show

Ännu en dag....

Hej hej. Idag har jag klippt mig ganska mycket till och med. Håret är kort jämfört med innan. Jag blev nöjd i varje fall. Nu handlar denna blogg om sims och inte om min vardag.
Jag vill rekomendera er att förbeställa sims spel om ni är säkra på att ni vill ha dom. Man får typ alltid med extra saker när man förbeställer. Man får ett så kallat ''Limited edition'' exemplar av spelet. Limited edition betyder begränsad upplaga. Man kan få med roliga saker, allt mellan inredning och stora lokaler.
Jag förbeställer nästan alla mina spel. Jag tycker det är kul att få något extra som inte alla har. Jag beställer alltid mina spel på cdon.com.
Det var typ allt jag hade att skriva just nu. Jag förbereder delar till För alltid... och har inte så mycket tid över till annat just nu. När alla karaktärer och platser som ska vara med är klara så kanske det kommer bli lite mer intressanta inlägg men ni får hålla ut.
Ha re bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0