slide show

ÅRSTIDER!!! OMG!!!

Jag har ÅRSTIDER!! I love that game... Det bästa hit in tills enligt mig!!
Nu vet jag vart man hittar luftmadrassen också. Tack vare: http://thesims3vici.bloggplatsen.se/
Tack så mycket för att du hjälpte mig! Ett speciellt tack endast tillängnat dig!!
Jag har varigt hemma och sjuk idag så jag har redigerat lite bilder. Faktiskt ungefär 10 bildbomber med 10 bilder i varje... Hehe...
Nu ska ni få typ en bildbomb med bilder på några hår och lite sånt från Årstider:
Det var alla nya (tjej, ungdom)ansiktsmålningar nu vidare till (tjej, ungdom)håren:
Nu till två helklädessaker som jag tror är någon typ av utklädningskläder...
Jag tänkte ha med en bild på varmkorv utklädessaken och de andra kläderna också men jag spelade inte sims idag så det fick bli endast dessa bilder... Det är ju inte så få...
Blir man inte lite sugen när mans er alla nya saker man får? Och som sagt, detta är inte allt. Det är bara en liten del av allt nytt som kommer.... Ni kommer få en mer nogran resencion för varje årstid och lite om de nya funktionerna också sen men just nu så får ni nöja er. Jag har ju inte hunnit så jätte långt än!! Det fnns så himla mycket att utforska!! Hoppas ni har det kul med detta nya helt awesome expansionspaketet! Ha re bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline (Kokosbollen)

Fin blogg! :) Årstider är sjukt roligt! Det enda jag kan komma på som är tråkigt är att det inte finns några julgrejer, som det fanns till The Sims 2 :/ Men jag laddade ner massa så det löste sig :D Vad tycker du om att jul inte finns? :)

Svar: Det skulle vara kul om jul fanns men det finns ju snöflingans dag istället. Jag tror inte de fick ha julafton för det finns ju olika religioner och alla har ju inte julafton! Kul att du gillar min blogg föresten och tack för att du kollade in! :)
Mitt namn är Emma!!

2012-11-20 @ 21:18:12
URL: http://www.nattstad.se/Kokosbollen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0