slide show

Bildbomb och snart ny design!!

Hej hej!!
Nu ska ni få en till bildbomb och....





SNART EN NY DESIGN!!!! WHOOOHOOOOO!!! Förlåt.... jag är typ överglad. Jag har längtat så mycket efter en ny design och snart kommer den. Om ni undrar över headern så byts bilderna ut! det är fem olika bilder som typ kommer efter varandra. Jag vet inte riktigt vad den typen av header heter men vi kan kalla den för en bildspelsheader.... Det är en vinterdesign. Jag tänkte att det är ju typ vinter och så. En vinterdesign är väl toppen för just vintern??
Nu ska ni få en bildbomb!!
På sommaren kan man plocka vildblommor!!
Hans ansiktsmålning blev lite fel... Han skulle egentligen ha en sol på kinden...
Fotboll på första dejten? Vad säger ni?
1-0
En närbild på hennes ansikte (samma ''pose'' som förra bilden)
Riktigt snyggt fångat!!
En mysig vinteraktivitet! Bygg en egen igloo!!
Nu är den snart klar....
En till mysig vinteraktivitet!
Så här såg mitt hus ut på vintern. Personligen tycker jag att det var väldigt fint!
Dett var allt för idag! Hoppas ni blir nöjda!
Jag ska bara ge er ett väldigt snabbt tips när ni tar bilder: Det gäller att fånga det rätta ögonblicket! (Pausa i precis rätt tillfälle för att få den perfekta bilden)
Kanske inte så mcyket till tips men det är ett litet i varje fall! Ett till tips är att köpa sims 3 Årstider! Tro mig; Det var värt varenda liten slant jag fick betala för det! Tills vi ses igen; Ha re bra, och:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0