slide show

En länk + ganska tråkigt inlägg...

Hejsan. Rubriken säger i stort sätt allt. Allt förutom att ni ska få några roliga bilder från mitt sims också. Anledningen till att detta blir ett tråkigt inlägg är för att vi har typ inget internet hemma egentligen utan jag fick låna en sån här himla sak som man sätter in i datorn och med hjälp av den får internet. Jag är irriterad och verkligen inte på ett bra humör nu så ja... Ni får acceptera detta dåliga och väldigt korta inlägg...
Ni ska nu få en länk till min kusins och bästa kompis irl blogg. Hon heter Felicia  och är en sjukt söt och snäll tjej som bloggar om ganska mycket saker. Hon har typ daglig uppdatering men ibland blir det ju en liten period utan inlägg. Vilken blogg har inte det liksom?? Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!!
Sluta inte läsa min blogg nu bara!! ;)) 
Nu ska ni få någon liten sims 3 bild också...
Det kanske inte blev så roliga bilder då rå... Oredigerade... Den sissta bilden är dock lite konstig. Det är en bild som jag tog när jag typ precis hade börjat spela sims 3 på denna datorn. Det är två tonåringar. Jag testade att göra mina tonårstjejer gravida utan mods. Det fungerade. Jag kan göra en tutural på det sen om ni vill. På allas datorer blir detta dock ej lyckat. Testa på en sim du inte gillar så mycket först innan du gör det på den tonåringen du vill ha gravid. Hennes överkropp och ben blev i varje fall osynliga och när hon skulle föda barnet stog hon bara där och kunde inte göra någonting alls så... ja... Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0