slide show

Inte tillgänglig - Felicia

Heej, i rubriken så står det - Felicia - och det står så för att det inte är Emma som skriver just nu, utan hennes kusin Felicia. Hon är påväg hem ifrån mig och resan tar ungefär 5 timmar och hon har ingen tillgång till internet. Jag skulle gjort inlägget tidigare men det blev inte så (förlåt alla bloggläsare!).
 
Vi spelade Sims 3 årstider och det var väldigt kul. Vi spelade på hennes dator för att det är hennes spel osv... Så det kommer inga bilder om vad vi gjorde eller så så jag får försöka berätta istället. Vi började i sommaren som vi typ spelade i 1 timme, sedan bytte till höst. På hösten kom en alien. Jag fick panik och sa - Emma! Lås ytterdörrarna! Och självklart låste hon dem. Vi hade läst om att dem är lite små luriga, att man typ inte kan lita på dem eller något sådant. Hon var glad och jag helt förvånad. Men alien var faktiskt väldigt snäll! Haha, och min panik kom i onödan. Vi gick på höstfestival, men tyvärr försvann 2 sims timmar av höstfestivalen för att Emmas sim gick hemifrån medan hon lagade mat ,så det började brinna... Men vi deltog i pajätartävling och äppelfångartävling, tips: ha egenskapen tursam, så är det lätt att du vinner.
En bild från mitt sims :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0