slide show

Ont ont OOOOONNNNNNTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har verkligen cp ont! Tog en spruta idag i skolan. Kan knappt röra min arm!!!! Usch. :( Detta blir ett tråkigt inlägg för jag har så ont så jag kan inte ens skriva!! Jag kände mig typ drogad eller ngt när jag precis hade tagit sprutan och jag var jätte typ ''vimsig'' på lektionen som kom efter. Sen var jag bara skit trött och kunde typ inte göra ngt. Förlåt för dålig update de senaste dagarna. Ett snabb tips till erat sims: Gör generationer. Skapa en familj som får helst 1 barn för då blir det lättast. Sedan får deras barn barn med någon annan och  så får det barnet barn och så vidare och så vidare. Spara alla husen i samma stad och se hur stora generationer du kan bilda. Tävla med en kompis. Sätt upp några regler tex. så här:
  • Alla familjer ska bo i olika hus
  • Man får inte ha husdjur
  • Fuskkoder är förbjudna
  • Tävlingen håller på i 1 vecka
  • Alla vuxna måste ha jobb
  • Alla simmar måste växa naturligt (alltså inte genom tårta eller fusk)
  • De enda simmar man får lägga till i sin stad är de två första simmarna som ska få ett barn tillsammans
  • Inga av barnen får vara skapade i ''skapa en sim'' verktyget
Ni kan sätta upp vilka regler som helst och tävlingen kan hålla på hur länge som helst men det viktiga är att ingen fuskar, båda är överens om reglerna och så klart att ni har kul!!
Det var mitt lilla tips idag. Hoppas ni tycker om det.
Här kommer lite roliga bilder jag fick när jag tog bilderna till del 3 av för alltid... Bilderna är tyvärr oredigerade, jag försökte redigera dom men det gjorde så ont i min arm så det gick inte. :((
Jag har fler bilder men dom får ni se en annan dag... Ha re bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0