slide show

Sent?!?

Detta blev ett ganska sent inlägg...
Jag blev så glad när min mamma kom hem för hon hade med sig sims 3 årstider till mig!!!
Tyvärr skulle vi åka iväg just då... När vi kom hem så installerade jag och uppdaterade simset och sen började jag köra. Jag han bara med lite på en årstid nämligen vinter.... Det var jätte roligt. Så roligt att jag glömde:
1. Plugga historia
2. Plugga spanska
3. Plugga matte
4. Blogga!!!!!
Jag har därför inga bilder åt er just nu men ni kan nog  förvänta er lite bilder på fredag?!? Ha inte fööör höga förhoppningar... Jag ska vara med min kusin på fredag... Ha re bra!!

Kommentarer
Postat av: Thesims3vici

Jag har gjort det inlägget du ville med hur man låg på en luftmadrassen i vattnet. :)

Svar: Tack tack!! Det behövdes!
Mitt namn är Emma!!

2012-11-17 @ 09:01:49
URL: http://thesims3vici.bloggplatsen.se
Postat av: prosimmers

Hej, har gjort ett inlägg ang luftmadrassen :)

Svar: Tack så mycket!
Mitt namn är Emma!!

2012-11-17 @ 10:44:03
URL: http://prosimmers.bloggplatsen.se
Postat av: Saga

Läängtar efter årstider också! Men har inte förbestält det :(

Svar: Köp det! Tro mig det är värt alla pengar man får betala för det!! (Om du har en Mac ska du dock se upp med sims 3 årstider, många som har Mac datorer har inte kunnat spela sims när de installerat sims 3 årstider på den)
Mitt namn är Emma!!

2012-11-17 @ 17:00:25
URL: http://rampljus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0