slide show

SNÖÖ, fast ändå slask....

Idag har vi haft snö hela dagen!! YES!!! Jag fick värsta julkänslan nu lixom! Vi spelade Last Christmas på musiken idag så jag lyssnar på den nu för jag vill lära mig texten på verserna. Och som jag sa innan: Det snöar ute!! Hur kan man undvika att få julkänsla då lixom?? (I varje fall om man är den Emma som sitter här vid datorn och skriver detta inlägg...)
(Vet inte varför men denna helt oredigerade bild fick hoppa in här i detta inlägg som handlar om julen?!?!)
Jag älskar verkligen julen! Allting med den. Förutom slaskvädret... Idag har det snöat hos mig. Eller; Först regnade det och sen blev det lite kallare så det började snöa men eftersom marken var blöt och så är det bara slask nu... Det är kanske inte så roligt att vara ute nu men det var kul att kolla ut genom fönstret i klassrummet och få sig en glad liten överaskning. Alla i min klass var inte så glada över snö som jag var... Hehe...
Nu till sims; Jag har inte så mycket tid idag eftersom jag har ganska mycket läxor den här veckan och ett spanska prov. Men ni ska få en liten bildbomb innan jag sätter mig med en kopp te och har lite pluggmys!!
Pluggmys är kanske lite överdrivet men te kan man väl ändå ta? Jag skulle vilja ha pepparkakor också men jag vet inte om vi ens har det... Jaja! Ni skulle ju fortfarande få era bilder nu eller hur??
Mina simmar gör nästan alltid denna snögubbe först av allt... Och de väljer nästan alltid att sätte den framför en nybygg igloo också....
Jag tycker att det blir väldigt fint utomhus på sims när det snöar... Snögubben ville också vara med på bild! ;)
Oj oj...Om man inte väntar tills simset har laddat klart så kan man få ganska konstiga bilder...
Den här simmen ser nästan lite trött ut eller hur??
Min sim gillade verkligen denna alien....
BUTT-PICTURE på alien! Han är nu officielt invigd i familjen!! :D
Han var vältränad också.... Min sim har verkligen bra smak måste jag säga!! :D
OMG!! Vad finns det för skrämmande saker i skräckhuset då? Det tog min och min kusins simmar reda på!
Visst är den vacker?? ;)
 
Gud nu måste jag börja plugga... Jag har faktsikt bara idag och imorgon på mig. Sen är det dags för provet!! Nervös som saaaatan!!! :D Jag vill dock få det överstökat så att jag kan börja plugga till mitt SO prov som jag har nästa vecka också... >:( Lite sur över att jag aldrig för en stund ledig typ. Eller det får jag ju men det är prov nästan varenda vecka just nu. Det är ganska jobbigt lixom!! Ni får ha det bra och jag hoppas att ni inte behöver plugga lika mycket som jag!! Ha re bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0