slide show

Ursäkta mig + bildbomb!!

Alltså ursäkta mig! Jag har inte bloggat på typ 3 dagar!?
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! ;)
Hoppas jag inte är för hemsk. Vi har haft gäster i helgen så i lördags kunde jag inte göra ett inlägg...
Igår gjorde jag min önskelista så då kunde jag ju ha skrivigt ett inlägg men det gjorde jag ju uppenbarlligen inte... (Jag önskar mig en mobil så jag kollade på lite skal till den på nätet + jag kollade på spel och böcker och annat sånt också.) Ni kankse har märkt att jag har en ny vinterdesign nu också?? Om ni inte ser den tryck på F5. Hoppas ni gillar den, skriv gärna i en kommentar vad ni tycker!!
Jag får faktiskt också skylla på skolan! Jag har ett spanska prov denna vecka så mycket av min lediga tid går till den. Sen har jag SO, matte, engelska prov.... etc. etc. etc.....
Jaja, nu ska jag sluta klaga! Här kommer en liten fin(?) bildbomb!
Det Det finns ju annat att göra på sommaren än att bara spela fotboll...
Och helt plötsligt började det snöa!!! Kom igen!!! Det var sommarfestivalen ju!!
Äter hon samma sorts glass, när hon sitter på samma stol i bikini igen??
Det var nog inte bara hon som ville ha en slush-glass... Har hon också bikini på sig?? Svar: Ja...
Jaa... Den här bilden tog jag faktiskt innan jag fick Årstider så jag förstår inte riktigt vad den gör här....
OMG ETT UFO!!!
Visst är hjortarna fina? 
BUTT-PICTURE på min kusins (Felicias) sim!
Den här tog jag också innan jag fick Årstider!! VART KOMMER ALLA RANDOM BILDER IFRÅN???
Oj oj, vad hände här då? Vänta.... Det är ju min sim och EN ALIEN!?!?!
 
Det var nog allt för idag.... Hoppas det räckte för er för nu måste jag plugga!! Ha re bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0