slide show

Dag 13, 14, 15

Seriös vad slö jag har varit, här kommer iaf dag 13, 14 och 15på ett och samma inlägg!
13. CC eller CC-free? (CC betyder eget innehåll)
CC helt klart. En bra hemsida är tex. http://www.thesimsresource.com/ här är några exempel på saker du hittar där.
Det var några saker, nu till:
Dag 14. Vilken egenskap använder du mest?
Det måste vara tursam:
 Jag använder den till nästan alla mina simmar. Jag tycker bara om den egenskapen, jag vet inte riktigt varför. Den är rolig att använda i varje fall!
Dag 15. Vilken livslång önskan: Superpopulär eller hjärtekrossare?
Alltså jag skulle inte välja någon av dom om jag inte var tvungen.
Men om jag var tvungen skulle jag helt klart välja superpopulär.
Jag vill inte vara en hjärtekrossare!

Kommentarer
Postat av: Zara

Tack för at du jort ett inlägg igen.
3 dagar me en gång.
Jag älskar din blogg. Förlåt för min stavning jag har aldrig varit bra på det.
Sluta aldrig blogga. Du har en superfin blogg och du ger mig masor av tips och idér til mitt sims.
Tack för en bra blogg. Hoppas du har det bra och som jag sa inan: Sluta ALDRIG att blogga!!!

Svar: Åhh, vad gullig du är! Tack så mycket! Det är sånna här kommentarer som gör det roligt att fortsätta. Man blir glad och motiverad! Tack så mycket! Jag kommer inte sluta blogga ännu på ett tag! ;)
None None

2012-10-06 @ 09:37:13
Postat av: Anonym

Vad fin älva, kan inte du ladda upp den på exchange? <3
Kram

Svar: Jag har lite problem att ladda upp saker på exchange just nu men när jag får ordning på det och lyckas ladda upp den så ska jag skriva ett inlägg så att n´du får veta!
None None

2012-10-08 @ 19:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0