slide show

Dag 17

Dag 17. Ladda ned simmar eller skapa egna?
Skapa egna! Det är mycket roligare!
Man får välja helt själv. Istället för att spela med en färdig sim, kanske till och med samma varje gång kan man ju istället göra en ny varje gång! En med en helt egen karaktär. Mina simmar ska inte se ut exakt som varandra. Då är det inte roligt att spela med dom. Dom ska vara unika, jag brukar göra i varje fall ett ställe som är anorlunda mot typ alla simmar som jag har gjort tidigare. Dom får sin egen karaktär då. Ibland har jag uppåtnäsa, leverfläckar, fräknar, glad mun, brett ansikte, bred mun, stora ögon, snea ögon, lila hår... någonting som är speciellt!
Aja, nu har jag pladdrat på här!
Här kommer typ några simmar jag har gjort från början alltså:
Hennes näsa var lite tjockare på näsbenet än längst ner och hon hade lite fräknar plus en tatuering som föreställer ett hjärta!
Lite bredare läppar än vanligt, leverfläck, annorlunda smink.
Han är varulv på den här bilden så ni vet!
Henne blev jag faktiskt nöjd med. Det brukar vara svårt att göra gamla simmar bra men den här blev det!!
Det är dom 4 ni får nu! Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0