slide show

Jag är så slö så jag ORKAR INTE!!!!!!!

Japp, rubriken säger allt. Jag är slö. Sedan 30-dagars utmaningen är borta så har jag blivigt slö med att blogga igen! Det är ej bra för jag har ju tänkt att vi ska ha massor av skoj tillsammans! Jag tänkte tex. lägga upp del 2 av för alltid idag men det blev ju inte av...
Aja, ni får det imorgon. Jag har iaf redigerat bilderna och gjort klart texten så det är bara att sätta in alltsammans i ett inlägg, länka till första delen, ändra kategori och publicera!
Men det beror inte enbart på mig... Min hjärna vill inte komma på nya ideér så just nu är det mest sånna här inlägg vilket är tråkigt för er läsare! Snälla snälla snälla, jag ber er snälla! Kan ni inte skicka en kommentar där ni skriver vad ni vill ha mer av eller vad ni vill att jag ska skriva om och berätta helt enkelt. Jag vet att jag har några läsare och jag behöver akut hjälp! Om jag inte får det så kanske inläggen fortsätter vara tråkiga ett tag. Jag kanske kommer på något bra ibland och lite då och då får ni serien och sånt där.... Men det räcker inte!!!!
Jag behöver mer! Kom igen. Kommentera, kommentera, kommentera...
Vad ni än vill mig eller vill att jag ska skriva om så kommentera! Jag behöver all hjälp jag kan få.... Särsklit nu. Jag har inte så mycker tid att sitta och tänka på vad jag ska hitta på heller....
Jag har mycket prov i skolan och jag får betyg på uppgifter och sånt där. Jag måste fokusera jätte mycket på det och min mamma och pappa säger att jag måste plugga innan datorn kommer fram och så vidare och så vidare och så vidare.... Alltså jag får ju ta fram datorn innan jag pluggar men dom blir väldigt arga för både jag och dom vet att när jag har satt mig vid datorn så reser jag mig inte från den i första taget! Usch vad tråkigt detta inlägg blev.... Jag kanske kan fylla ut det med några bilder! 
Några bilder jag hittade på google. Det är från Årstider. Jag är super taggad!!!! Bara 20 dagar kvar tills det kommer ut!!!!!! KOM NU IHÅG ATT HJÄLPA MIG OCH GE MIG IDÉER OM VAD JAG KAN SKRIVA OM GENOM KOMMENTARER HÄR PÅ BLOGGEN. HUR SKA JAG ANNARS KUNNA VETA VAD NI VILL LÄSA OM?? SKRIV, SKRIV , SSSKKKRRRIIIIIIIIIIIIIIIVVV!!!!!! Nej men jag är seriös.... Aja, ha re bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0