slide show

Förlåt!

Asså förlåt! Idag har jag inte jobbat någonting på min serie...
Kanske ska skriva lite på den dom få minutrarna innan jag stänger av datorn för dagen men sen inget mer!
Jag har faktiskt anledningar vill jag bara tala om!
Idag har jag varit tvungen att akutplugga för mina spanska glosor som är tills imorgon och så dessutom har jag lagat mat, det blev spagetti och kötfärsås, enkelt men gott!
Sen så när jag pluggat lite, kollat på lite sims videos, kollat på lite hunger games videos och lite fan art så bara ''poff'' så var klockan halv nio och det känns inte som det är så himmla gott om tid att spela sims om man ska stänga av datorn om en timme lixom! Så istället pluggade jag lite mer för spanskan och så ritade jag en egen hunger games fan art bild!!
Det är Katniss och Peeta som lutar sina panna mot den andras panna och blundar...
Själv  blev jag ganska nöjd men inte så noggrann beskrivning kanske??
Aja, ni får helt enkelt stå ut med att vänta på serien, jag skriver ju i varje fall 30 dagars utmaningen...
Den har jag inte glömt, hoppas ni tycker det är ok att inte få så mycket annat nu men idag blev det ju två inlägg så ni får nöja er...
Hehe...
Aja, stå ut med mig snälla!! Ha det bra för i övrigt och:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0