slide show

Fullt upp???

Idag har jag haft fullt upp!!!!
Jag har varit och köpt saker med mamma och dessutom har jag tagit typ 1-2 timmar för att förbereda mig på ett prov som jag har nästa vecka!!!! GHAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
Jag blir seriöst galen! Provet är grymt svårt och jag orkar inte. Jag har inte hunnit vara inne på sims, inte ens skriva lite på min serie!
Det är ändrade planer...
Ni kommer kanske få serien lagom till nästa helg eller vecka efter det!!!!
Aja nu e det dag 2 på min 30 dagars utmaning!
Dag 2. Vilket är ditt bästa expansionspaket och varför?
Jag vet inte riktigt, jag älskar Övernaturligt för det finns så mycket nytt och sånt men samtidigt så vet jag inte om det är min 'favvo' direkt...
Jag skulle tro att det är Övernaturligt eller Destinationvärlden, än så länge! När jag får mitt förbeställda exemplar av Årstider så kanske jag ändrar mig???
Då kanske det blir min favorit. Det skulle inte förvåna mig: Det finns så jätte mycket nytt i det spelet. Jag tror man kan ligga på luftmadrasser I HAVET, bada I HAVET, leka I SNÖ, gå bus eller godis PÅ HALLOWEEN, gå på VÅRBALEN!!! Usch vad jag längtar!! Aja, bara att bita ihop... 
Det var dagens utmaning!!!! Ha re gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0