slide show

Serie?

Jag tänkte att jag kanske skulle göra en serie!
Vad tycker ni om det???
Vad tycker ni att den ska handla om, jag kanska skulle ta och ha en rösting???
Okej jag skriver olika förslag här nedan:
Något djur
En person
En plats
En händelse
Övrigt (i så fall, vad?)
 
Rösta snälla, jag kommer nog utse vad det blir för någon sorts historia nästa vecka!
Om ni inte blir nöjda vad den handlar om så får ni skriva i en kommentar någonstans vad ni skulle vilja att den handlade om istället så kanske jag skriver om det nästa gång!!
Hoppas ni har det bra!
Ni får ingen bild nu, ni fick ju en innan idag och jag har inte varit inne på sims idag och har inga nya bilder!
På Onsdag så ska jag försöka förbereda ett brakinlägg till er!!!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Zara

Jag har en annan ide!
Du kan väl skriva om magi?
Det skulle vara jätteroligt!

Svar: Nu ser jag att det var DIN idé och inte Kajsas men det var en bra idé i varje fall! 3 röster på magi, det tippar åt det hållet nu! ;)
None None

2012-09-12 @ 16:35:24
Postat av: Anna

Det skulle vara superkul om du skrev om magi!
Zaras idé var jätte bra!
Jag ville vara första kommentaren :(

Svar: Synd att du inte fick bli första kommentaren, 2 röster på magi! ;)Ingen annan har skrivit till mig om ett djur så det blir nog tyvärr inte det!
None None

2012-09-19 @ 17:26:33
Postat av: Kajsa

Jag såg nu att jag skriver direkt efter Anna!
Hoppas hon inte blir sur för det?
Jag tycker också att du ska skriva om magi, eller en hund, det skulle också vara kul!

Svar: Vilken bra idé, jag tror att jag ska börja skriva på den idag, ni kanske får den på måndag nästa vecka eller på lördag, det tar ju tid att göra alla miljöer, simmar och skriva allt!Hoppas ni blir nöjda med resultatet sen!
None None

2012-09-19 @ 17:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0