slide show

GOTT NYTT ÅR!!!

10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, 0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GOTT NYTT ÅR!!!
Lite snabb skylt så att man hinner att göra inlägget precis på tolvslaget!!
Har ni några nyårslöften?
Jag har nyårslöften. Ni ska få höra dom:
Jag lovar att jag ska försöka göra intressantare inlägg
Jag lovar att jag verkligen ska försöka att ta max 2 ABSOLUT MAX 2 bloggpauser iår.
 
Det är mina nyårslöften. Ni kanske inte tycker de är så stora för jag säger max 2 och att jag ska försöka men jag tycker de är stora löften. Svåra att hålla för mig eftersom jag får betyg och jag har massor av nationella prov och allt det där. Det kommer vara en rörig vårtermin tror jag så därför göra jag inga störa löften och därför skriver jag att jag ska försöka. Jag kanske inte lyckas? Men jag kommer i varje fall försöka mitt allra bästa!! Jag kanske får för mig att sluta blogga eller göra en annan blogg? Men än så länge så försöker jag göra mitt bästa med denhär bloggen så får vi se vart det går!
Hoppas ni har haft ett bra år och att 2013 kommer bli ännu bättre! ;3 :)
Ha re bra och glöm inte ALDRIG:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0