slide show

Insett en sak...

Jag har insett att jag inte kommer lyckas få poseplayer inom den närmaste framtiden så jag har försökt samla lite insperation och ska nu bygga ett modernt hus. Jag ska göra ''steg för steg''  i varje fall till grunden på huset sen kan ni ha lite egen fantasi och inreda men jag tänkte att varför inte?
Därför har jag också skapat en ny kategori som heter ''Bygg och inredning''. Hoppas ni blir nöjda. Eftersom detta tar ganska lång tid att göra så tänker jag inte göra något större inlägg nu utan koncentrera mig på huset. Jag kanske lägger ut det på exchange sen om jag kan få den skiten att fungera normalt igen!!! Vi får se. Hoppas på det bästa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0