slide show

Nu var det riktigt länge sen.

Nu var det för länge sen jag skrev ett inlägg! Jag har varigt bortrest och efteråt brukar jag ha svårt att komma igång igen. Dessutom har jag försökt leta efter hur man laddar ned poseplayer och jag tror att jag kan ha hittat något som hjälper mig. Hoppas det!!
Jag tror jag ska testa det imorgon eller på onsdag. 
Nu ska ni få lite downloadtips här från mig!! :)
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Klicka på bilden eller HÄR för att komma till nedladdningssidan.
Det får räcka för idag. Nu blev det ju två saker till killar också
Nu säger jag:
Och:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0