slide show

Ny!!

Asså det finns en anledning till sugig update... Jag har startat en ny blogg med min BFF och jag fokuserar på den just nu. Så fort designen är klar så kommer jag göra flera inlägg med länkar om den. 
Detta kommer att vara en typ allt i ett blogg. Ni kommer hitta: Fotografi, photoshop, kreativitet, tecknat, tuturials,  sims 3, vardag och mycket mer. Hoppas ni inte blir alldeles förkrossade av detta. ;)
Ni får nöja er med simsinlägg ibland då. När vi fått allting fungerande och bra kommer jag nog börja göra mer simsinlägg än nu men det känns onödigt när ingen ser dom.
Detta inlägg blev tråkigt såååå jag lägger till en liten random bild.
Muterat föl på hög nivå!!! XD XD (Oredigerade bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0